16 Haziran 2010 Çarşamba

Senin İcin Bütün Zaferlerim Bebeyiiiim



Beynim çatlıyor, kulaklarımda wuuuu diye sesler falan geliyor. Akşam Bora Chart’ın yaza merhaba partisi vardı hayal kahvesinde. Böyle gemi kiralama işini almış götürmüş kısım bu. Gittim bende hemde oda gelecek. Giydiğim elbisenin etek boyunuuuu taki kuaförden çıkıp araba beklerken anladım. Yutkundum resmen o derece. Ya sevgilim beni esas elemanıyla falan tanıştıracak . Herifin hafızasında patronun kız arkadaşı için ‘’ beyaz tenli, straplez neredeyse götü gözükecek kadar kısa ve dar siyah bir elbise giymiş aptal bir sarışın’’ olarak kalcam.

İnan gidene kadar dua ettim bu gece iptal olsun diye. Yani benden de sürtük gözükenlerin deolacağını biliyorum ama hayııırr bu akşam ben olmamalıyım. 8 de mekanın dibinde olduğumuz halde yok trafik var, yok kaza oldu diye saat 9 da girdim içeri. Aklımca hava karardı falan çok dikkat çekmeyeceğim..



Kalbim yerinden çıkacak gibi akşamı bekledim Allaaaam reva mı bu bana hııı ? Sevmiyor musun hiç kulunu zaten yeterince zor bir ilişki bu bea. Bizim aramızda biraz yaş farkı var, (biraz=19) o yüzden öyle elele kolkola dolanamıyoruz. ( Koca adam diyeceğim bundan böyle ona. Yalanda değil kocaman bir adam benim için.) Neyse işte elalem ne der, bu ne der diye. Bide dışardan nasıl görünüyor diye tırsıyoruz. Ben biraz kart durduğumdan sırıtmıyor. Yaşımdan büyük göstermek benim için birincisi işimde ikincisi ilişkimizde kurtarıcım oldu..


Hep vardır özel gecelerde bir aksilik. Son dakia ‘’ tamam yaaaa ben gitmiyorum aq’’ modunda dolanılır. Elbisemin gazabına uğradım, bide kartvizitleri diğer çantada unuttum. Albusummmmki böyle biriyle tanıştırdığında beni koca adam, bende memnun oldum bikbik bey buyrum buda benim kartım diyerek kartvizit uzatacaktım ‘’ bak ben sandığın aptal sarışın değilim, kendim de iyi şeyler yapıyorum’’ şeysinde havam olacaktı, olmadı oda beaa.
Yazık değil mi lan!!!!!! Tanıştırdı beni o sevgili elemanıyla, nasıl kasılıyorum anlatamam. Yani sanki borachart’ın sahibi bana içki getirip, elimden tutup ‘’ bakın hanımlar beyler bu kız o kız ‘’ diycek sanki. Altı üstü bi insaaan o be. Salak karı. Hafif bir yalakalık yaptı bana elemanı. Bişey alayım mı size de falan diye. Kasılarak mersiii dedim, sarhoş dolanmayayım ortalarda demiii ama.



Bir ara koca adam kodomanların yanına gitti, ben gitmedim peşinden. Zaten amacım elemanına kendimi göstermek çok şeyimde değil yani. Herif bişey anlatamaya başlıyor hooop dalıyorum hemenn ‘’ya evet biliyorum şu saatte gemi kalktı’’ tam yine konuşacak ‘’ evet evet makine arıza yapmış’’ falan. Anlasın yani herşeye hakimim diye herifi konuşturmadım. Komik demi? Beynimin wuuuladığını duyunca gidelim artık dedim. Eve bıraktı sonra beni. Yolda ‘’seni biraz daha büyümüş gördüm ‘’ dedi. Ulan yaşlı olmayı bile seviyorum onunla bu ne aq buuu neeeee.


Çok tuhaf bir duygu bu; sevdiğin adamın gözü önünde büyüyor olmak. Allaaaaam sakın ayırma biziiii, nolurr.

Amin.

5 yorum:

  1. tabi değişik deneyimler bunlar:)

    YanıtlaSil
  2. heyyy şeytaniye.. ödülün var bebeğim ödülledim seni

    YanıtlaSil
  3. İşte olmak istediğim yerin bi alt modelisin =)
    http://aslankizinruyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bu yıl ben de ordayım, seni tanısaydım gözlerim o şeytanı arardı :)

    YanıtlaSil

Sende de bir şeytanlık vardır?