2 Haziran 2010 Çarşamba

Neden Aldatırlar ?

Azizim (bu kelimeyi kullanıyor olupta hala neden zengin olamadım aklımda almıyor ama neyse) erkek aldatır hemde karşısında ki kadını başka bir kadınla çatır çatır aldatır. Yada erkekle gizli gay olabilir. Bu konu alakasız değil mi? Evet. Kapatıyorum... Kadın aldatır mı?Aldatmaz... Aaa nasıl aldatmaz diyen çıkacaktır. Aldatmaz efendim kadın erkeği aldatmaz.Kadın kendini aldatır.

Kendini avutmak için aldatır zaten bir kadın iki erkeği aynı anda idare ediyorsa bu erkeğin suçudur. Nedir bu cinsiyetçiliğin diyenler çıkacak diye uzun uzun erkek ve kadını inceleyeceğim. Biraz sonra okuyacaksınız ama ilk önceönyargılarınızı bir kenara bırakıp mantığınızla okuyun...


Erkek neden aldatır...Her gün kuru fasulye yenmez diyen kaç kadın gördünüz bilemicem ama ben çok erkek gördüm.Kim bu erkekler? Sevgiliniz, babanız, eşiniz, dayınız, bakkalınız...Sırf cinsel organ fetişisti kaç erkek var biliyor musunuz siz?

Peki kadınlar pipi meraklısı mıdır? Evet mi? Nah evet o zaman neden gidip zencilerle olmuyoruz da sizlerle beraber oluyoruz? Arada 10 cm fark var değil mi, değil mi ?

Bazen bende kendimden nefret ediyorum.Evet.

Kadın neden aldatır peki? Erkeği sevmese çıkırt diye ayrılır efendim. Sorun sende değil bende, ben seni haketmiyorum diyerek hemde... Oysa seviyordur erkeği ama bir hayvandır karşısında ki, ilgi göstermiyordur, sıcak değildir, kadını şımartmıyordur. Kadın cilve bile yapamıyordur yahu. Bir kadına kadın gibi davranmadığınız an pırrr diye uçar gider kadın...

Kadınlar biraz küçük kızlar gibidir...Ona oyuncaklarını, şekerini, ilgisini vermek zorundasınızdır... Vermezseniz ne mi olur?

Hadi hayvan gibi davranın ve görün...

2 yorum:

  1. (((: süpersin.. bir kadına kadın gibi davranmazsan. boynuzların bulgar sınırını geçer...

    YanıtlaSil

Sende de bir şeytanlık vardır?