14 Haziran 2010 Pazartesi

Hani Küsünce Daha Bir Güzeldimm ?



Sevgiliye küsüp yataktan kalkıp sonra yanına gelmesi için diğer odada sırtın kapıya dönük trip modunda bekleyipte avucunu yalamak.. Çok gereksiz triplerim oluyor buara. Öyle böyle değil hani. Hafif yiyişme sonrası güzel güzel konuşurkene benim söylediklerimi bana çevirip ''ee sen önce böyle dedin sonra gurur yapıp lafı değiştirdin'' dedi. Biz bu aynı konuyu,konuşacak bişey bulamayınca ısıtıp ısıtıp yiyoruz bebeyim, ben kusuyorum o ayrı.



Bende bana sarılmış olan sevgiliye '' ehhh yeter beee bıktım aynı muhabbetten'' deyip kalktım yanından. Biliyorum gelecek peşimden. (hasiktir). Gittim odaya yaktım sigara hemen, böyle morali iyice bozulmuş insan pozu yaratıyorum. Gelecek dizlerime falan kapanacak, iki trip daha yapıp daha bir tatmin olmuş yatağımıza dönecez, barışı kutlayıp üç beş daha yiyişip mis gibi uyuyacağız. Bu yani çok bişey istemiyorum. Anam on tane sigara içtim ne gelen var ne giden aradan geçmiş 1,5 saat. Tükürdüğümü yalaya yalaya gittim yatağa. Uyuyor lan. Baktım öküzcük benim tarafımda yatıyor, benim geldiğimi hissetti gitti yatağın en dibine döndü bide sırtını. Vayyyyy pislikkkkk!




Ay delircemmm saatlerce beklemişim gelmesini herif gelmemiş bide hiç siklemeyip uyumuş. Bide ayağına gelmişim bana tripli. Çekil git beee. Neyse işte madem tükürdüğümü yaladım bari küs yatmayalım diiidim. Sarıldım arkasından inat ibne dönmüyor bile. Bıraktım bende ne halin varsa gör modunda. Mod of siktirrr. Herif rahat tabii bildiğin uyuyor, kendi kendimin uykusunu kaçırmış olmamakla kalmayıp avucumu da yalamış oldum. Sonra dayamadı herhalde. Sırnaştı kedicik gibi,sonra ben yine trip moduna girecektim kiiii; o ilahi güç durdurdu beni. Allaaaam sağol.


Diyeceğim şu ki eğer kavga edip trip yapmak istiyorsan daha ciddi gerekçelerin olsun sonra kuyruğunu apış arana alıp tırıııım tırııım gidiyorsun.


Bide beynimi sikeyim şuan gözlerimi açamıyorum bütün gece abuk sabuk havalarda olup mis gibi sevgili koynunda uyumadığım için.


Sen yapma bunları emiii?

6 yorum:

  1. he he, öyle her herif yemiyor işte bu tripleri. niyeyse de hep yemiyenlere aşık olunuyor.

    YanıtlaSil
  2. Oyyy kuşummm benim. Yemiyor valla tırs tırs gittim yatağa gugukum :)

    YanıtlaSil
  3. o yüzden ne edcez?? odayı bırakıp giden bayanlar olmıycaz.. mutlak bir geri dönüş varsa, bırak kuyruğu sıkışıp gelen o olsun.

    YanıtlaSil
  4. zor bu işler zor anlamak güç

    YanıtlaSil

Sende de bir şeytanlık vardır?