7 Temmuz 2010 Çarşamba

Allaaaa Cezanı Versin Avşaaaaa.

Selamlar olsun cemii cümleten. Aziziiiim nerdeydim diye soracak olursan. Sormaa! Cünkü yaptığım pek bişey yoktu. İş,güç. Ha bidee son bomba ''AVSA'' . Eğer düşmanınız varsa direk size akıl verebilirim. Onun için avşada bir tatil falan ayarlayın. Bence bu düşmana bile yapılamayacak kötü bir davranış olur. Ama yaparsanız ömrümce unutamayacağı bir kazık olur. Ulaaaan kuzu (o ayarladı gibi bişey) düşman düşmanaaa yapmaz lan bunu ! İbne!!


Avşa'da berbat bir yerde kaldık.

Sevgilim padişah torunu olduğu için beynimi sikti. Burası ne böyle haftasonunu nasıl bi yerde geçiriyoruz diye. Ki haklıydı en berbat olanı.

Sabah 7 yan odada kalan ailelin sevimli veledi kapıyaaa vurarak 'apppplaaaa appplaaa abiiiiyy abiyyyy' diyeee uyutmadı. Zaten uyumak zor duvarlar üstüne üstüne geliyor insanın.

Bide yol çalışmasını kaldığımızı kümesin üstünde yaptıkları için hala kulaklarımda wuuuuu diye bi ses var. Yemin ediyorum Ferhan Şensoy'un şans kapıyı kırınca diye bir filmi vardı. Onun on kat daha dramatik halini çekerdik.

Akşam sokaklarda öyle bar ambiyansı yaratılmış yererdin kapısanda 18-19 yaşında süt olanlar müşteri çekmek için apaçi dansları falan yapıyor. Nasıl seksiler görülmeye değerdi. İnsan bir kere takınca da buluyor zaten. Dört bir yerden ceee eee yaptı bize avşa.


Ben bikbik yapan bir kimse değilim. Zaten bu ilişkide erkek benim, sevgilim benden daha mıymıntı. Sürekli dert yandı.


En son pansiyonun sahibi feribota bıraktı bizi arabasıyla inerkende kartını veriyor ibne. Koca adamda surat beş karış, kartı bana uzatıp ;

- sen al bunları düşmanları verirsin dedi.


İyi dedi.

2 yorum:

  1. haklısın biz de erdekten günübirlik gezmeye gittik denize giricez, hiçbiryerde duş yokmuş! oha dedik, tüm motel ve pansiyonlar döküntü, yazık etmişler canım adaya, bi de eşim güneş gözlüğünü kaybetti orda, nefretle anacağız herdaim avşayı

    YanıtlaSil
  2. hehehe itiraf ediyorum bende o kadar döküntü olacağımı sanmıyordum (:

    YanıtlaSil

Sende de bir şeytanlık vardır?