31 Ocak 2012 Salı

Yeniden Fethetmek


Bu hava bana bişeyler yazmamı söylüyor. Ne gibi şeyler, bilmiyorum. Hep beraber göreceğiz !
Dün gece düşündüm, sizde bir düşünün biz bazı nesneleri, sehirleri, isimleri, mekanları hep birileriyle bağlantılı olduğunu düşündüğümüz için sevmiyoruz. Adını söylemekten hatta aklımdan geçirmekten bile çekindiğim şeyler var kazara ağzımdan çıkar diye ödüm patlıyor. Acaba karşımızdakiler bunu anlıyor mu ? Sevgilimizn yanında bana eski sevgilisinin adıyla hitap eder mi düşüncesiyle ölüyorum.
Evet itiraf ediyorum tamda söylemek istediğim buydu. Bazen sevilisi olmayan insanlara çok özeniyorum. Beyinlerinin ne kadar rahat oldugunun farkındadırlar umarım. Tabii eski sevgilisi için geberip duranları tenzih ediyorum o ayrı bir işkence tarzı. ( yaşayarak öğrenilir. )
Şimdi ben en azından sadece buraya korkuttuğum şeyleri yazıcam sende gıkını çıkarmayacaksın .
_ Miami ; Allah cezanı versin. !!!!!! Belki ilerde miamiye gitme hayalim olacaktı hevesimi kursağımda bıraktınız adını bile söyleyemiyorum hatta CSI- Miami yi bile izleyemiyorum. Çünkü sizin aşk yuvası burası oldugundan. İbneler.
_ Yeliz; Aşifte. Senden milyon kez nefret ediyorum. Ayrıca çok yaşlısın, yüzün bok gibi!! Sinirimden söylemedim bebeğim. Don't worry that's just real. Ayrıca güneş gözlüğünün bulunmasına en fazla sen sevinmiş olmasının yoksa o yüzünü göstermek yerine kese kagıdı kullanmak zorunda kalabilirdin.
_ Ilgaz; Bu bana kendi ezikliğimi hatırlattığından bu ismi de sevmiyorum. İnsan insana bunu yapmaz. Yani demem o ki herkesin bluuuuu çağı 1 sene falan sürerken sen gibi bir sosyopatın yüzünden 5 senede çıkamadım herhalde. Piç kurusu yer elması.
_ İskenderun; Hata 1, Kendimi iyi hissetmek için ordakileri üzdüğüm için senden bahsedemiyorum. Yoksa sen ne güzel şehirsin.
_ Ayvalık ; Hata 2, puuuh tek kelime etmem.
_Tuzla ; Hata çarpı 10. Tuzla dediğin yer İstanbul dışında olan gidipte dönmek için 24 saatiini harcadığın ve salak biriyle çalışmak zorunda kalınan zibidi bir yerdir.
Thats all. Biliyorum çok agır oldu ama ben sizi özlemişim.
En kısa zamanda geri geliyorum. Başlık konusunda üzgünüm :( :Konuyla yakından uzaktan alakası yok.
Öptüm. Kib (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende de bir şeytanlık vardır?